منتديات ريال مدريد العربية
كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور  2uotgls
كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور  2uotgls
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةموقع ريال مدريدأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه

كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور

كاتب الموضوعرسالة
جورج
مدريدي ماسي
مدريدي ماسي
جورج

المهنة : كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور  Studen10
الهواية : كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور  Sports10

كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور  Empty
مُساهمةموضوع: كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور    كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور  Emptyالجمعة مارس 25, 2011 10:26 pm

هو انا بستسلم

هو انا بستسلم هو انا ايه مش عارف اتكلم قال وانا فاكر نفسى معلم شوفته قصادى ضعفت انا ليه
معقول كده جابنى كده بسهولة بنظرة شاغلنى هو ده ايه ده اللى حصلى ده انا اللى كانو بيحكوا عليه
هو انا بستسلم هو انا ايه مش عارف اتكلم قال وانا فاكر نفسى معلم شوفته قصادى ضعفت انا ليه
معقول كده جابنى كده بسهولة بنظرة شاغلنى هو ده ايه ده اللى حصلى ده انا اللى كانو بيحكوا عليه
بالزمة ده اسمه كلام اتثبت انا كده يا سلام خلانى مش عارف انام بنظرة من عينه
شكلها كده هعملها معاه وانا هفضل ماشى وراء من الاخر لازم ابقا معاه مش سايبه انا قتيله
بقا كده معقولة هو انا ايه لسه فى سنة اولى ينفع قلبى انا كده بسهولة حد بنظرة افكر فى
كده كده مش سايبه كلها يوم وهكون انا جايبه اصل انا عارف ان انا عاجبه زى ما عينى انا طالعة عليه
بقا كده معقولة هو انا ايه لسه فى سنة اولى ينفع قلبى انا كده بسهولة حد بنظرة افكر فى
كده كده مش سايبه كلها يوم وهكون انا جايبه اصل انا عارف ان انا عاجبه زى ما عينى انا طالعة عليه
بالزمة ده اسمه كلام اتثبت انا كده يا سلام خلانى مش عارف انام بنظرة من عينه
شكلها كده هعملها معاه وانا هفضل ماشى وراء من الاخر لازم ابقا معاه مش سايبه انا قتيله

كلمات أغنية هو انا بستسلم تامر عاشور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-